Privacy Statement

Voor TriFinance is het belangrijk dat persoonlijke data van klanten en partners op de juiste manier verwerkt en beschermd worden en bovendien volledig in lijn met de General Data Protection Regulation (GDPR): de nieuwe regelgeving van de Europese Unie rond databescherming die zorgt voor een eenduidige databescherming voor alle individuen binnen de EU.

We zijn ons ervan bewust dat deze regelgeving een behoorlijke impact zal hebben op onze manier van werken. Het beschermen van uw en onze data is zeer belangrijk voor ons en we volgen de regelgeving dan ook zoals ze wordt opgelegd.

Verwerken van persoonlijke informatie door Tri Finance Holding B.V.

De controller voor het verwerken van van persoonlijke data is Tri Finance Holding B.V., Teleportboulevard 110, 1043 EJ Amsterdam, Nederland. Tri Finance Holding B.V. kan de verwerkte persoonlijke data delen met zijn haar dochterondernemingen:
  • TriFinance Belgium NV, Uitbreidingstraat 80, 2600 Antwerpen, België
  • Tri Finance Nederland B.V., Teleportboulevard 110, 1043 EJ Amsterdam, Nederland
  • Tri Finance Professionals B.V., Stationsplein 1, 3331 LL, Zwijndrecht, Nederland

Deze privacy policy geldt ook voor het bedrijf MI&S NV., onderdeel van de groep.

Verwerkingsdoeleinden

TriFinance verwerkt persoonlijke data voor de volgende doeleinden:
  • Klantendienst en beheer. TriFinance verzamelt contactinformatie van medewerkers van haar klanten om met hen over de dienstverlening van TriFinance te spreken en om de activiteiten van TriFinance te promoten.
  • Werk- en personeelsadministratie.
  • Unieke combinatie van diensten. We bieden transition & support, interim management, vaste aanwerving, advisory diensten, project implementatie of een combinatie van diensten. We werven op permanente basis medewerkers aan voor onze organisatie of voor onze klanten en voor deze doeleinden verwerken we informatie over kandidaten. Deze informatie wordt gedeeld met (potentiële) klanten nadat we toestemming van de kandidaat hebben gekregen. Ze kan daarnaast gebruikt worden voor de analyse van onze diensten om de kwaliteit of gepersonaliseerde aanpak te verbeteren.
  • Beheer van leveranciers.
  • (Direct) marketing en verkoopactiviteiten. TriFinance verwerkt informatie over potentiële klanten voor haar verkoopactiviteiten en communiceert met deze potentiële klanten via verschillende (direct) marketing kanalen.

Log-files

Sommige informatie wordt bijgehouden in log-files. TriFinance kan deze informatie gebruiken voor interne doeleinden, zoals verkeers- en profielanalyse om de doeltreffendheid van de TriFinance diensten beter af te stemmen op de noden van de gebruikers.

Delen van gegevens met derden

TriFinance deelt persoonlijke gegevens met gegevensverwerkers die in opdracht werken van TriFinance:
  • Payroll diensten
  • IT dienstverleners
  • Printers
  • Call centers
  • Credit control
  • Betalingsdiensten
  • Legal diensten
  • Boekhoudingsdiensten

TriFinance deelt persoonlijke informatie met leveranciers:
  • Leasing bedrijven
  • Verzekeringsbedrijven


TriFinance deelt ook informatie over kandidaten met (potentiële) klanten en werkgevers.

Sommigen van deze derden bevinden zich buiten de Europese Unie. Als er persoonlijke gegevens worden gedeeld, zorgt TriFinance ervoor dat dit op een veilige manier gebeurt en op basis van het doeleinde en de rechtsgrond voor de specifieke verwerking.

Beleid voor commerciële communicatie

TriFinance voldoet aan de wetgeving met betrekking tot e-mailreclame. Als u ons uw e-mailadres bezorgt, zullen wij uw toestemming vragen om u commerciële informatie te bezorgen. Als we al over uw e-mailadres beschikken en u heeft zich niet uitgeschreven, zullen we u informatie blijven bezorgen.
We gebruiken ook telemarketing als communicatiekanaal.

U kan zich altijd afmelden voor het ontvangen van onze communicaties:
  • U kunt altijd direct uitschrijven via de afmeldlink in de mail die u gekregen heeft.
  • Als u telefonische communicatie ontvangt, kunt u steeds aangeven als dat niet gewenst is. We zullen zorgen dat u daarna wordt afgemeld voor deze vorm van communicatie.
  • U kan ons steeds per e-mail informeren dat u bepaalde communicatie niet langer wenst te ontvangen.

Beleid voor functionele communicatie

Sommige berichten van TriFinance zijn niet noodzakelijkerwijs onderworpen aan enige wettelijke vereisten met betrekking tot afmelding. Deze berichten maken geen onderdeel uit van de categorie direct marketing aangezien het geen advertenties zijn (geen ‘spam’). Bijvoorbeeld, berichten over aankopen, facturen, beheer, verandering of beëindiging van uw TriFinance diensten.

Cookies

Een cookie is een kleine hoeveelheid gegevens die wordt gegenereerd door een website en wordt opgeslagen door uw webbrowser op uw computer. De cookie zorgt ervoor dat de website uw activiteiten en voorkeuren over een bepaalde tijd “onthoudt”.

Functionele cookies

Cookies die ‘Functionele cookies’ worden genoemd, worden gebruikt om bepaalde diensten te leveren of om je voorkeursinstellingen op te slaan voor doeleinden als:
onthouden en communiceren van informatie die u invult tijdens het inlogproces of die u invoert bij het bestellen van producten van de verschillende webpagina's, zodat u niet telkens opnieuw dezelfde informatie hoeft in te voeren;
voorkeursinstellingen opslaan;
het volgen van ongeoorloofd gebruik van onze websites.

Cookies van derden

Derden kunnen tracking cookies gebruiken om uw internetgebruik te volgen. Deze cookies worden door ons gebruikt om uw bezoek van onze websites te analyseren. We analyseren het aantal bezoekers van onze websites, de duur van de bezoeken, de volgorde van de bezochte pagina’s en of er bepaalde wijzigingen moeten aangebracht aan de website. Met behulp van de verzamelde informatie kunnen we onze websites nog gebruiksvriendelijker maken.

De volgorde cookies van derden worden gebruikt op onze website:
  • Google.com
  • adnxs.com (AppNexus)
  • doubleclick.net

Sociale plug-ins van derden

Onze webpagina’s bevatten plugins van de meest gekende sociale netwerken (Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube) en worden rechtstreeks beheerd door de derde partijen.

Deze plug-ins kunnen overeenkomen met de knoppen zoals "Vind ik leuk" op Facebook of "retweet" op Twitter. Als onze webpagina's worden geopend en vergelijkbare plug-ins worden weergegeven, maakt de browser rechtstreeks verbinding met de servers van derden en wordt de plug-in op het scherm weergegeven. De plug-ins communiceren de informatie over de pagina's die door de gebruiker worden bezocht naar de servers van derden. Als een gebruiker van een sociaal netwerk onze webpagina's bezoekt terwijl hij is ingelogd op zijn / haar persoonlijke account, kan er specifieke informatie aan het account worden gekoppeld. Zelfs als u de functies van de plug-in gebruikt (bijvoorbeeld door op Facebook op de knop "Vind ik leuk" te klikken), wordt de informatie gekoppeld aan het account.

U kunt uw browserinstellingen wijzigen om u te informeren wanneer cookies worden verzonden of u kunt gewoon alle cookies weigeren. Raadpleeg de Help-sectie in uw browser voor meer informatie.

Bewaarperiode van uw persoonlijke gegevens

TriFinance behoudt en gebruikt contactgegevens van zijn klanten en prospects zolang de commerciële relatie actief wordt geacht:
CVs van kandidaten worden 6 maanden bewaard.
Contactgegevens worden 3 jaar bewaard na de laatste bewezen activiteit.

Uw rechten

Om gebruik te maken van de rechten die u worden verleend door privacy- en gegevensbeschermingswetgeving op nationaal en Europees niveau (rechten op toegang, rectificatie, wissen (recht om te worden vergeten), beperking van verwerking, gegevensoverdraagbaarheid of recht op bezwaar), gelieve uw verzoek te sturen naar: privacy@parklaneinsight.com.

Wijziging van voorwaarden en kennisgeving

TriFinance mag de voorwaarden van deze privacyverklaring op elk moment wijzigen, op voorwaarde dat de gebruikers op de TriFinance-website worden geïnformeerd.